رواية شيطان العشق الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دنيا محمد – مصر بوست

رواية شيطان العشق الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دنيا محمدرواية شيطان العشق البارت السابع والعشرونرواية شيطان العشق الجزء السابع والعشرونشيطان العشقرواية شيطان العشق الحلقة السابعة والعشرونيجلس مالك في مكتبه بعد ان ارتدا ملابسهمالك :نسرررريناتت اليه نسرين مهرولهنسرين: اي في اي حصل اي حد ماتاقترب منها مالك وهو ينظر في عينيهامالك: واثقه فيانسرين بتوتر بعد ان جاء في خيالها انها سيقبلهانسرين في خيالها: اي ده هيبوسني ولا اي اخيرنا هتباسمالك وهو يطرقع بأصباعه امام عينيها: روحتي فيننسرين: ها لا معاك هنا اهو طبعا واثقه فيكمالك: متأكدهنسرين: طبعا لو مش واثقه فيك كنت هتجوزكمالك: طب خدي امضي علي الورق دهنسرين: اي دهمالك: مش واثقه فيا امضي وهعرفك ولا كنتي بتقولي كلام وخلاصنسرين: لا طبعا واثقه فيكواخذت منه الاوراق وا وضعت امضأءها عليهامالك: شطوره حبيبت بابانسرين: هههه طب قولي يا بابا ده ايمالك: امممم ده تنازل منك ان اول طفل هنخلفه هيكون ابني وانك ملكيش حق فيهنسرين بصوت عالي: اي بتقول اي انت مجنون ولا بتهزر ولا بتستهبلمالك وهو يمسكها من شعرها: ششششششش صوتك الحلو ده مسمعهوش ولا يعلي عليا فاهمممهنسرين: لا مش فاهمه انت بتهزر صحمالك: تؤ تؤ لسه المفجأه مخلصتش غزل يا غزلتأتي اليه غزل وهيا ترتدي تنوره فوق الركبه مع بدي كات وحذاءها العاليغزل: ايوه يا لوكه جيتيسحبها مالك لاحضنه ويلقي بنسرين في الارضيهمالك: احب اعرفك غزل مراتي وام البيبي الي هتجبيهغزل: كل ده عشان تعرفهامالك: معلش يا قلبي انا اسف اتاخرت انا عارف انك استنيتي بقالك فترهنسرين: انت متجوز ازاي فهمني وام ابني ازاي انا مش فاهمه حاجهمالك: اه سوري نسيت اقولك اني متجوزها بقالي اربع شهور غزل تبقا حب عمري واكتشفنا للاسف انها صعب انها تخلف بس ده نعرفه من زمان وكنا بعدنا بس لما انتي جيتي جتلنا الفكره الرحم بتعها ميستحملش اكتر من تلت شهور فا الحل كان اي انك انتي الي تحملي في البيبي واحنا ناخده طبعا في طريقتين الطريقه الاوله انك تحملي بلطريقه الطبعيه والطريقه التانيه انك تحملي عن طريق عمليه العمليه دي غزل فيها هتحمل وبعد كده هناخد البيبي وهيعيش في الرحم بتاعك يعني تقدري تقولي هتبقي زي البيت لي وتولدي البيبي وناخده فا الاختيار في ايدك تحبي انهي طريقه لان في الحالتين البيبي هيبقا ابني انا وهيانسرين بدموع: انتو مش بشر وانا مش موافقه علي كلامك ده انا مش هعمل كده انتو مش بنأدمين انتو ازاي كدهغزل: تؤ تؤ يا حرام شايف يا بيبي الي بتعمله بجد منظرها صعبان عليامالك وهو يسحب نسرين من شعرها: شكلك هتتعبيني بس تمام العمليه هتتعمل يا نسريننسرين: لما تشوف حلمت ودنك فاكرني وحيده انا عندي اهل يكلو الظلط فاهم يا مالكمالك: ههههههه اهلك دول اي الناس البسيطه هيقفو قصادي بتحلمي ميقدروش دنا انسفهم ويله قومي كده علي اوضتك البسي لبس حلو واتمكيجي لحد ما اجيلكوغمز لها بوقاحه فا نهضت نسرين وقالتنسرين: الي بتقوله ده في الحلم يا مالك علي جثتي فاهم ولا هتقربلي ولا هتلمسني انا مش قعدالك فيها اصلاامسكها مالك من شعرها وصفعها علي وجههامالك: هيحصل يا نسرين اظاهر الزوق مش نافع معاكي نسيتي نفسك ولا اي يا روح امك ونسيتي انا مين انا الغول فاهمممممه لا افهمكنسرين بدموع: ابعد عني سبني انا بكرهك بكرهككككك يا مالك ولاخر يوم في حياتي هفضل اكرهك علي الي بتعمله فيا ده طلقني يا مالك طلقنيسحبها مالك من شعرها علي الارضيه واخذها لغرفه والقها بها وابتدا يخلع قميصهمالك: مش قلتلك الزوق مش نافع معاكي يا زوجتي العزيزه بس تمام بحب العنف انا اصلي متخصص في ترويد الخيل.ههههههههههههنسرين وهيا تنكمش علي نفسها في زاويه الغرفه:لا يا مالك لا اوعا تعملها ابوس ايدك لا ارجوك متخلنيش اكرهك اكتر من كدهاقترب منها مالك وامسكها من شعرها ونظر في عينيهامالك: انا هوريكي ازاي تقوليلي لاونزل علي خدها صفعه ثم صفعه ثم صفعه حتا فقدت وعيها وتركها وخرج وذهب لغزلغزل: ها عملت ايمالك: شكلنا هنلجأ للعمليه افضلغزل: ايوه كده افضل مش هقدر اتخيل تبقا في حضن غيري انت عارف انا بغير عليك ازاياقتربت منه بطريقه مقززه وا وضعت علي فمه قبله وغمزت لهمالك وهو يبعدها: غزل مش وقته لازم نروح نعمل العمليه ليكي وليها دلوقت عشان ابننا يعيشغزل: تمام هروح علي العرابيه اسبقك هتها وتعالاوذهب مالك لنسرين وجدها مازالت فاقده للوعي اخذ سكين وجرح به صدره وحملها وذهب بها واخذها الي المشفي وتمت العماليه واصبحت نسرين ام لطفل غزل ومالك بعد بعض الوقت تستيقظ نسرين من البنج لتجد نفسها يوجد الام في اسفل بطنها وترتدي ملابس المشفي ومعلق لها محاليلنسرين: اه دماغي انا فين واي الي حصلمالك: كويس انك فوقتيواقترب من اذنها وهمس: مبروك عليكي البيبي يا روحي ههههههههههههنسرين بصدمه ودموع: انتو انتو انتو عملتوها فيا انتو اي انتو مش بشر ازاي تعمل فيا كده ازاي انت مش انسانمالك: اه مش انسان انا الغول يا نسرين شيطان غول في المافيا لقبي الغول لاني مبرحمش وفي الشرطه لقبي الشيطان تفتكري الالقاب دي طلعت عليا لي هههههههههه يله اسيبك مع البيبي واروح لام ابني اطمن عليها اصلها وحشتني هههههههههوتركها ورحل وذهب لي غزلمالك بإبتسامه: حمد الله علي السلامه يا قلبيغزل: طمني كله تماممالك: متقلقيش العمليه تمت وهتبقي مامي قريب واحلا مامي كمان يمو عيون حلوهغزل بإبتسامه :بحبك يا مالكمالك وهو يضع يده علي خدها: وانا بتنفسكنذهب لنسريننسرين ببكاء: كل الي بيحصلي ده انا السبب فيه لو مكنتش هربت من اهلي مكنتش زماني قدامه رخيصه كده ولا عمل فيا كل دهوا وضعت يدها علي بطنهانسرين: يمكن تكون مش ابني بس انت في رحمي دلوقتي ويستاحيل يخدوك مني يستاحيل بعد ما احمل فيك واولدك يخدوك علي الجاهز لا يستاحيل اسيبك ليهم ماشي يا مالك فاكر انك تقدر تاخد ابني مني وتضحك عليا هه ده بعدك وبعدها وانا انا انا الي حبيتك وقولت انك غير اي حد بس دي غلطتي اني وصقة فيك ومضيت من غير ما ابص علي الورق انا غلطت لما فكرت انك راجل وهتتغاضا عن موضوع هروبي من اهلي بس تمامنتركها ونذهب لمكان تاني~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~عند ياسمين تجلس في حجرتها تتحدث في الهاتف مع معتز لتدخل عليها والدتهاام ياسمين: بتعملي ايياسمين: بكلم معتزام ياسمين: معتز تاني مش قلتلك انا مش موافقه عليهياسمين: بس انا موافقه وابيه مالك موافقام ياسمين وهيا تمسكها من ذراعها: ابيه مالك والله وبقا ليه كلمه عليكي ويوافق ويتحكم انا بقا مش موافقه وبعدين بدال ابيه مالك موافق اي الي رجعك البيت ده تاني فهميني متغوري خليكي عندهياسمين. بدموع وهيا تشعر ان قلبها علي وشك الانفجار: سيبي ايدي انتي اي ارحميني هو انا مش بنتك انتي لي بتعملي فيا كده مالك مطردنيش وانا جيت هنا بيت ابويا يا هه نرجس هانم متنسيش ان ده بيتي وبعدين اي الي فكرك بيا دلوقت ها ردي عليا. مش موافقه علي معتز عشان مالك موافق مش اكتر مفكرتيش في مشاعري مفكرتيش اني بحب معتز ازاي مفكرتيش ان معتز الوحيد الي وقف جمبي في الوقت الي انتي كنتي رمياني فيه وكل همك الميكب وصلونات التجميل والنوادي مفكرتيش ان لولا معتز ده كان زماني دلوقت مغتصبه ومتصورلي فديو اي اتصدمتي اصدمك اكتر في الوقت الي كنتي بتدوري في علي النوادي والمجد مكنتش انا لقيه الحب ولا حنان من حد اطريت ادور عليه بره واتخدعت في احمد زميلي رسم عليا الحب واقولك رحتله البيت وكان هيغتصبني لولا معتز الي مش عجبك ده كنت زماني ضعت ها انصدمتي صح اي راءيك في بنتك الي كل الي تعرفيه عنها انها اسمها ياسمين تقدري تقوليلي انا كام سنه حتا ولا هتعرفي عارفه لي لانك مش امي ولا هتكوني ام انتي واحده حيلله خلفتني ورمتني انتي السبب في الي انا فيه تعرفي شعوري اي شعور انك تعيشي يتيمه اب وام ايوه انتي ميته بلنسبالي تعرفي ابسط امنياتي وانا صغيره كانت اي انك تيجي حفله عيد الام الي كانت عملها المدرسه تعرفي يوميها كل ما اشوف ام بتحضن بنتها وانا واقفه مع الخدامه وعماله ابصلهم كنت بقول اي بقول يا بختهم انتي ولا حاجه في حياتي ومعتز هتجوزه برضاكي او غصب عنك هتجوزه تعرفي انا هسيبلك البيت وماشيه وملكيش دعوه بيا افضل خليكي في ندواتك واجتمعاتك وانا همشي لان وجودي زي قلته في حياتكوتركتها ورحلتيتبع…لقراءة الفصل التالي : اضغط هنالقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية شيطان العشق)