رواية جحيم ابن عمي الفصل الثاني والعشرين 22 بقلم شروق احمد

رواية جحيم ابن عمي الفصل الثاني والعشرين 22 بقلم شروق احمد  فيروز.. انت لازم تتجوزني ياكيانكيان.. نتي بتقولي اييفيروز.. كيان انا حامل ونت لازم تتجوزني ولا الناس هتتكلم عني ويقولو ازاي مطلقه وحاملكيان بصدمه.. نتي نتي حاملفيروز بحزن.. للاسف حاملكيان.. موافقوفعلا عملو اجراءت كتب الكتاب وفعلا اتجوزوفيروز.. انا اسفه ان خليتك تتكيان بمقاطعه.. بطلي هبل انتي خلاص بقيتي مراتي وغير كدا انتي زي اختيفيروز.. تسلم يكبيركيان.. ليكي قد اي حاملفيروز.. مش عارفه انا ليا فتره بحس بتعبكيان.. مم ماشي يلا بيناوفعلا انتلقو اللي امريكاعند جبلكان حزين ندم ان سابها ومشي بس بدا يفوق لنفسه وبدا يرجع تاني لشخصيته الكبرياء والغرورعند فيروزكانت بتجيب لبس للبيبي وكانت تعبانه اوي والحمل كان تعبها ومكنتش بتقوم كتيروكيان كان بيساعدها وبيحب يقعد معاهافيروز.. تعبت اوي ياكيان امتي بنت الكل* تيجي بقااكيان بضحك..بنتي تعمل اللي هي عايزافيروز..انا لسه ف الشهر الرابع انا تعبت اوي ياكيانكيان بيطمنها.. خلاص فاضل تكه وحبيبت قلبنا تيجيفيروز بتعب.. يارب ياكيان بقاكيان.. اطلع اجبلك ايفيروز.. انا بتوحم عل فروالهكيان بستغراب.. فروالهفيروز بضحك.. اه فرواله يلاا انزل هتليكيان.. حاضر يستفيروز فضلت تتضحك ان كل شويا تنزل كيان يجبلها حاجهكيان بتعب.. لا انا تعبت دا بنتك دي شكلها حالفه تتعبنيفيروز ببراءه.. اعمل اي يكيان هي اللي عايزااكيان بغيظ.. انتي عيله باردهفيروز.. خلاص بقاكيان بضحك.. طيب انا هنامفيروز.. ماشيكيان فعلا نام عشان لي يومين مكنش بينامفيروز كانت بتتفرج عل التلفزيون وبتتضحك كانت بتتفرج عل مسلسل تركي كوميديبعد فترهفيروز نامت من التعبعند النمر(جبل)جبل.. يعني اي الصفقه ضاعتالشخص ببرود.. اعمل اي يعني ياباشاجبل بغضب.. امشي اطلع برههه( كمل بعصبيه) ماشي ماشي انا هوريك ازاي تتكلم معايا ببرود كداوفجاه تلفونه رنجبل.. اي ياروحروح.. اي يبرنس فينكجبل.. مش فاضيلك عايزا ايروح بحزن.. هتفضل لحد امتي كدا ياجبلجبل.. روح اقفلي دلوقتيروح.. تمام ياجبلوقفلتروح بنت خالت جبل عندها 21سنه وجات تقعد مع جبل عشان متخلهوش حزين وبتحب جبل بس جبل مشيفهاشروح بغضب.. انا هوريك ياجبل ازاي هتحبنيودخلت اوضتها ونامتعند فيروزفيروز كانت بتكلم بنتهافيروز.. يلا يامامي اتحركي يلااا بقاا متبقيش عنيده بقااوفعلا اتحركت ف بطنهافيروز.. كنت خايفه عليكي يا فريده هسميكي فريده خلاص عجبني الاسم بجدكيان.. صباح الخيرفيروز.. صباحو عامل ايكيان.. الحمدللهفيروز.. نمت كويسكيان.. اه نمت انتي كويسهفيروز بمرح.. امتي هولد بقاا تعبتتكيان بضحك..يستي هتولدي وف الاخر هتقولي يارتها كانت ف بطنيفيروز.. انا خايفه خايفه مبقاش الام المثاليه ليها ومبقاش ليها الام الحنينهكيان بحب.. نتي هتبقي الام العظيمه الحنينه و(كمل بمرح) يااا محدش مصدق ان الطفله دي هتبقا ام يااا ياعبصمدفيروز بغيظ… والله انت باردكيان بضحك.. عارففيروز.. كيان عايزا اكل فسيخكيان بستغراب.. اييي تكلي اي ياروحمكفيروز.. فسيخ ياكيان بججد نفسي فيهكيان بقرف.. يعع لا مفيش اصلا الكلام دا هنافيروز بعياط.. طب هتلي سمككيان فضل يضحك.. خلاص خلاص هجبلك سمك جاهزفيروز.. باردوبالفعل كيان اتصل وبعد ساعه الاكل وصلكيان.. اتفضلي يست فيروزفيروز.. تسلم ياكبيروفعلا فضلت تاكلكيان كان بصصلها بحب ومشاعر متلخبطه وبعدين فاق وقال لنفسه.. فوق دي بتحب طليقها وحامل منه انت صديق ليها وبسكيان.. انا داخل انامفيروز.. ماشي هصحيك شويكيان.. ماشيدخل الاوضه ورمي نفسه عل السرير ونامفيروز كانت بتاكل وبعدين شالت الاكل وعملت ايس كوفي وفضلت تشربو وهي بتتفرج عل التلفزيونعند جبلروح البيت لقي روح لبست قميص قصير ولونه اسود وبشرتها بيضه ف كانت مثل الاميرات وقالت بدلع.. اتاخرت ليي ياجبلجبل بلع ريقو بتوتر.. عايزا اي ياروحروح بدلع.. وحشتني ياجبلجبل.. روح انا مش ناقص واي اللي لابسه داروح قر*بت منو ولفت ايديها عل رقبته.. هو نا موحشتكشجبل.. ابعدي ايدكروح قربت اكتر وباست*و.. مش قادره ياجبلجبل قر*ب منها بدون وعي وشلها ودخل بيها الاوضه ووويتبع