رواية جحيم ابن عمي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شروق احمد

رواية جحيم ابن عمي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شروق احمد   البارت ال 32الشخص.. نتي اتجننت*ي ياروح دي لسه صغيره اخطف*ي امها مثلااروح بشر.. لاا انا هخط*ف بنته بس عايزا وقت مش دلوقتي هخطفه*اعند فيروزفيروز.. نامي يافريده بقااا نا تعبتوفضلت تنيم فيها لحد منامت بعد تعبفيروز.. اخيرا بنتي الحلوه نامتكيان.. صباح الخيرفيروز.. صباح النور عامل ايهكيان.. الحمدلله مالك عيونك منتفخ*ه ليفيروز… فريده مكنتش عايزة تنام نيمتها بالعافيه وهنام عشان مش قادرهكيان بخوف عليها.. طب نامى ونا قاعد لي فريدهفيروز بنوم.. ماشيوبالفعل نامتعند جبلكان بيشتغل ف الشركه وبيخلص كل حاجه عشان يروح يرتاحجبل.. ياللهوفجاه دخل صاحبه مرادمراد.. هلا واللهجبل.. وحشتني ياواطيمراد.. ونت كمان يحبيب قلبيجبل.. فينكمراد.. موجود انت اللي نسيتنيجبل.. عمري منساك يصحبيمراد.. حبيب اخوكجبل.. تشرب ايمراد. لا مش قادر اشرب حاجهجبل.. يلا بس تشرب ايمراد.. طيب عشان حلفانك بس هتلي قهوهجبل.. حاضروبالفعل عمل مكالمه ووصاهم عل اتنين قهوهجبل.. مراد انا عايزك ف خدمهمراد.. رقبتيجبل.. نا عايزك تتدوريلي عل اختيمراد.. انت بتهزر صح اخت مين انت ملكش اخوات يلا ولا عشان فيروز سابتك اتجننتجبل بجدية.. انا طلع عندي اخت واسمها هاله المحمدي انا زيك مكنتش مصدق ولما عملت تحليل انا وهيه طلعت بالفعل اختي بس فات الاوان واسد خطفه*امراد.. اسد اللي كان صحبنا مش كداجبل.. اها هومراد.. تمام انا هعرف اجبلك اختك متنساش ان ظابطجبل.. لو عملتلي الخدمه دي بجد تبقي عملت جميل فيامراد.. متخفش انا هعرف اجبهاوسابو وخرجعند اسد وهالههاله كانت نايمه واسد كان قاعد معاها عشان مش عايز يسيبها وفاجاه لقي هاله وشها حمر بشده حط ايده عل وشها لقيها سخنه مو*لعهاسد بقلق.. طب اعمل اي دلوقتيوجاب قماشه ومياه ساقعه وفضل يعملها كمداتوهاله كانت بتخترف.. لا متسبونيش نا مليش غيركوو ماما بابا متسبونيش وفضلت تعيط وهي نايمهواسد حضنها وفضل يقرا ليها قران وفضل جنبها ونام اشرقت الشمساسد صحي ولقي هاله نايمه وكان السرير واسع وفضل يتامل فيهااسد.. انتي دخلتي حياتي وغيرتيها ياهاله حقيقي انا لازم اسيبك لاخوكي انا عارف ان اخوكي مش السبب ف مو*ت نور بس انا كنت عايزك تفضلي جمبي وفضل يحكي معاها كانها صحيه وسمعه وبعدها ناموبعدها بدقايق صحيت ولقت قماشه سحبتها من راسها وفضلت باصه عل اسد وفضلت تتامل فيه هي كمان وقالت انا شكلي حبيتك يااسديوقامت من عل السرير وخدت دوش ولبست بجامه طويله وفضلت تتفرج عل التلفزيونصحي اسد بعد ساعات لقي هاله قاعده عل التلفزيوناسد ببرود.. صباح الخير اجهزي عشان اوديكي عند اخوكيهاله بتفاجأ.. بجدداسد.. ايوه اجهزي يلاهاله قامت ولبست دريس ابيض وطرحه زهري وكوتشي ابيض وكانت تشبه الملايكههاله.. انا جهزتاسد ببرود.. وراياوبافعل مشيت وراووصلو فيلا جبل المحمدياسد.. يلا ادخليهاله.. انت انت هتمشياسد بيمثل البرود. ايوههاله بعياط مثل الاطفال.. وهتسبنياسد.. انتي بتعيطي لي دلوقتي مش كنتي عايزا تروحي عند اخوكيهاله.. ولا حاجه ونزلت من العربيهوخبطت عل البابوفتح جبلجبل بصدمه.. هالههاله اترمت ف حضن اخوها وفضلت تعيط… وحشتني ياجبلجبل.. بس انا حاسس العياط د كلو مش عشانيهاله بتوتر.. لا طبعا انت فعلا وحشتنيجبل.. طب تعالي.هاله دخلت وفضلت تحكي مع اخوها وفضلت تتضحك معا ويتفرجو عل اللاب توب سوا ويشغلو اغاني ويرقصو وطلعت جبل من الحزن شوياعند فيروزفيروز دخلت اوضت فريده لقت حد لابس اسود ووقف قدام سريرهافيروز بصراخخ*****يتبعالثالث والثلاثون من هنا