رواية شيطانتي الجريئة الفصل الثالث 3بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة )

  رواية شيطانتي الجريئة الفصل الثالث 3بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة ) رواية شيطانتي الجريئة الفصل الثالث 3بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة )الفصل الثالثتركت مكتبها وظلت تنظر اليه وهي تتقدم اليه وقفتامامه ثم قالت ويا تري محمود بيه قلك انا مينتمالك نفسه وقال ايوه يا فندم هو قالي علي كل حاجة أومئت بصمت وهي تحدق به ثم قالت تمامتقدر تبدء شغل من انهارده مدام سوزي راح تقولك علي كل حاجه ثم ابتعدت عنه وقعدت علي مكتبهاثم اشارة بيدها وقالت تقدر تتفضل خرج ادهموهو يشعر باحساس لم يعرف له تفسير نفض راسهتنحنح وقال مدام سوزي نيروز هانم قالتلي انكراح تقوليلي مواعيد شغلها سوزي تمام اتفضل دا ملف شغلها الشهر دا اخد الملف ثم شكرها وانصرفظل يتطلع على الملف بتركيز ثم لفت نظرهان في بعد عدة ساعات راح تسافر لشرم لحضورعرضها السنوي للملكه قفل الملف ثم نظر الي ساعتهوقال قدامي وقت عشان الحق. اتصل بمراته وقالهاانه راح يسافر شغل ومش عارف امتي راح يرجعقفل معاها بعد ساعتين خرجت نيروز نظرة اليه وهو ينتظرها عند عربيتها فتحلها باب العربيه من وراواخد هو الكرسي الجنب السائق انطلق السائقالي قصر فهمي وصلت العربيه امام البوابة فتحلهم عم عبده البواب ظلت تمشي العربيه في ممرالقصر الملئ بالاشجار والورود وبيسين الي انوصلت باب القصر ترجل ادهم ثم فتح لها باب العربيه ترجلت منها وهي تنزع نظرتها ثم ذكرتهفتحت لها الدادا وقالت حمدلله علي سلامة يا هانم شكرا يا دادا فين ليلي هانم في المرسم بتاعكيا هانم أومئت تمام يا دادا انا راح اخد شور وانت حضري الغدا لان انا مسافرة دلوقتي اه صح في واحد بره تبع شركة حراسه ابعتيله اكل عشان مسافر معايا تمام يا هانم طلعت على جناحها تركت ادواتهاوخلعت جزمتها والمجموهرات ثم اخدة فوطه ودخلت الحمام بعد نص ساعه خرجت وهي لافه الفوطه حوالين جسم*ها ثم ذهبت الي غرفة الملابس اختارت فستان نبيزي قاتم مما جعل بشرتهاملفته جدااا ضيق من عند الصدر وينزل باتساعالي ما قبل الركبة عاري الزراعين وعملت شعرهاكحكه فوضيه متحرر منها بعض الخصل وزيوتعنقها بعقد بالون النبيزي وحلق صغير من نفس اللون وحذاء بكعب باللون الاسود حطت من برفانهاالمفضل القت نظرة رضا علي شكلها ثم غادرة الجناحونزلت الي الاسفل كانت تنتظرها ليلي هانم علي السفره ابتسمت نيروز لها ثم دنت منها وقبلتها علىجبهتها ثم قالت عامله ايه يا ماما ابتسمت ليليوقالت الحمدلله يا قلبي انت عامله ايه ابتسمتنيروز ثم قالت انا تمام ثم شرعوا في تناول الطعامبعد صمت قالت ليلي بكرا معاد العرض اومئت نيروزوقالت عشان كدا انا مسافره دلوقتي عشان الحقانظم كل حاجه بنفسي انت عارفه ان الملكة بتحبتكسر الدنيا قالت ليلي ربنا معاكي يا حبيبتيانتهت من تناول الطعام ثم لثمت جبهتها ادعيليابتسمت والدتها ربنا يوقف معاكي يا قلبيخرجت نيروز بهيئتها التي تخطف الانفاس رفع ادهمعينيه عندما سمع صوت كعب يقترب منه ازدردلعابه من هيئتها وهي تقترب منه الا من سنتيمتراتفاصله بينهم وصوت انفاسهم مسموع ظلت تحدث في عينيه مما اربكه بشده رفعت يدها واستمرت في تحريكها علي ملامحه وانفاسها تضرب وجهه ازدرد لعابه بسبب قربها المهلك بالنسبة لهبعد صمت دام لدقائق وهي ما زالت تحدق بهحينها ايقنت انها بتأثر عليه بعدت عنه ثم قالت راح نسافر انا وانت بتعرف تسوق فتح عينيه وهو يتنفس بعمق ثم قال ايوه يا هانم ثم تنحنح وفتح لها باب العربيه من وري تركته وفتحت الباب من قداموجلست بجوار مقعد السائق ترك الباب بعد أن اغلقهواخد مكان السائق ثم قاد السيارة وهو يدعي الثبات بعد ساعه من الصمت قالت ادهم انت عندككام سنه صدم من سؤالها لكنه اجاب ٣٥ يا هانمهزت راسها وهي تقول يعني اكبر مني ب ١٠ سنينويا تري انت ساكن فين انا ساكن في حارة ….اها بسمع عنها الحاره دي بس عمري ما شوفتها ثم قالت خلاص اول ما نرجع من سفرية الشرك راح تاخدني اشوف الحاره دي…تمام يا هانم ودا شرف ليا انك تيجي وتشوفي حارتنا سكتت…بدون مقدمات قالت ادهم تاااه ادهم اين ادهم يقول في نفسه يا الله الهذه الدرجه اسمي حلو اول مره احب اسمي من حدبعد صمت قالت انت متزوج داس علي فرامل العربيه من شدة الصدمه…حدق فيها وهي تنظر اليهنظره لم يستطيع تفسيرها ارتبط من نظراتها وقال…..تكملة الرواية من هنااااااالمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااابدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل متابعه لصفحتنا على فيس بوك هناااااااااااالرواية كامله من هناااااااااامجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااامجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا