ارملتي العذراء
الفصل الرابع عشر .. و الخامس عشر …
بالمستشفى سالى بتولد ومعاها كوثر ومحمد ومجدى ومنال ونهال كوثر رايحه جايه قلقانه
نهال:شوفى الوليه كأنه أول حفيد آمال لو مكنتش كل واحده فينا جايبه ٣ عيال
منال:اصل ده إبن ننوس عينها إنتى ماشوفتيش بتعامل أمه إزاى كأنها حامل فى ولى العهد
نهال:بنت إيه واكله دماغها مش سهله مش زى أميرة كانت زى العجينه فى ايدينا كلنا الله يرحم أيامها بقى

الدكتور خرج:المدام ولدت صحتها كويسه بس البيبى محتاج يفضل تحت الملاحظة فى الحضانه ٤٨ساعه
كوثر بلهفة :ليه ماله حفيدى هو بخير
الدكتور :اطمنى يا حاجه شاكين فى حاجه ومحتاجين نطمن عليه بس
محمد :أهدى يا ماما هيبقى كويس
كوثر :لو جراله حاجه مش هستحمل كفاية ابوة
محمد :أنا هتكلم مع الدكتور واطمنك ادخلوا اطمنوا على سالى على ما اجى
سالى فى الافاقه شافت أشرف انصدمت :أكيد بحلم هو مش هنا وبدأت تاخد نفس تطمن نفسها
أكيد مات أنا بحلم وبس





بس قربه منها كده وتره حس بيها صحيت عمل نايم عشان ما يكسفهاش أميرة صحيت وعدلته عالسرير وغطته وحطت ايدها على رأسه تشوف الحرارة نزلت ولا لسه لقيته كويس شالت الفوطه والطبق اللى كان فيه الميه لزوم الكمادات وهو فهم أنها كانت قعده جمبه بتعمله كمدات قال لنفسه:كانت بتعملك كمادات انت بقى ايه خلاك تلزق فيها كده كأنها أمك وقام بشويش يشوفها بتعمل إيه




خبطت ودخلت معاها مج ينسون :اتفضل اشرب ده على ما اجهزلك الفطار مع الولاد
أحمد :تعبتك معايا يا أميرة طول الليل صاحيه جمبى شكرا أوى
أميرة:ولا تعب ولاحاجة دى واجبى يا بشمهندس
أحمد:أحمد أسمى أحمد تمام
أميرة :احم تمام يا بش
أحمد :أحمد يا أميرة
أميرة بكسوف:يا أحمد هروح اصحى الولاد عشان المدرسه.. وجريت من قدامهأميرة صحت الولاد للمدرسه وحضرت لهم الفطار ودخلت لأحمد فطار ونزلت الولاد للباص
وحضرت مشروب سخن واديته العلاج
أحمد :ادخلى بقى نامى انتي صاحيه طول الليل
اميرة:خلاص صحيت مش هعرف أنام تانى أنت ارتاح عشان الدكتور قال أهم حاجه الراحه
أحمد :مين جاب الدكتور
اميرة:فارس طلع بلغه على ما طلعت أنت واستاذ يوسف
أحمد :فكرتينى بيوسف الحيو*ن كلمك وأنتى إزاى كنتى هتنزلى متأخر كده
أميرة :كنت هكلم وليد ينزل معايا والله
أحمد :ليه
اميرة :ليه إيه
أحمد :ليه كنتي هتنزلى


أحمد سرح فعنيها وقرب منها فجأه
أشرف وعطا كانوا اتسللوا ودخلوا المستشفى من غير ماحد ياخد باله منهم
أشرف :شوفتها اترعببت ازاي ولسه أنا هخليها تعترف على نفسها
عطا:ناوى على أيه يا كبير
أشرف :شايف الاتنين اللي واقفين هناك دول
عطا:اه مالهم
أشرف :جوز واحده فيهم اللى دفع الفلوس عشان الهانم معشماه تتجوزه بعد ما تولد والتانيه هتموت وتمسك حاجه تزلها بيها غيرة سلايف بقى وانا هلعب على كده
عطا:وأنت عرفت ده كله منين يا كبير
أشرف :البت فردوس اللى بتساعدها فالبيت عينى جوه
عطا:طب ما ترسينى على الحوار ماشي إزاى
أشرف :كل شئ فى وقته حلو اتقل تاخد حاجه نضيفه.. ههههههههه
ياترى ايه اللي هيحصل ده اللي هنعرفه الفصل الجاى
تشكيل الجزائر ضد بوتسوانا في تصفيات كأس العالم.. قندوسي أساسيًا
ليفربول يبحث عن استعادة رقم قياسي غائب في الدوري الإنجليزي منذ 2022
مسلسل نص الشعب الحلقة 7.. عصام عمر يصفع هاجر السراج في مشهد صادم
إبهار الصغار بلا حدود.. تردد قناة وناسة بيبي كيدز يُلون عالم الأطفال عبر شاشة لولو الحلوة
تشكيل الأهلي المتوقع أمام طلائع الجيش اليوم في الدوري المصري
سعر الذهب اليوم في مصر يرتفع من جديد مع تعاملات المساء
الوكالة الوطنية للإعلام: شيخ العقل يبحث مع وزير العمل تصحيح الأجور وفرص سوق العمل
مفاجأة كبيرة.. أسعار الدواجن تهبط اليوم الاثنين 14-4-2025 قبل شم النسيم