رواية شيطان العشق الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم دنيا محمد – مصر بوست

رواية شيطان العشق الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم دنيا محمدرواية شيطان العشق البارت التاسع والعشرونرواية شيطان العشق الجزء التاسع والعشرونشيطان العشقرواية شيطان العشق الحلقة التاسعة والعشرونبعد يومين تستيقظ نسرين من نومها وتصلي فرضها وتعقد شعرها كعكه للامام وترتدي نظرتها الشمسيه وتخرج احد قمصان مالك من الخزانه وترتديه وتنزل السلم في كل شموخ وهيا رافعه راءسها لاعلي حتا تتعثر في درجات السلم وهيا تنزلمالك: هههههه حلو النيو لوك بتاعك ده ويترا الهانم راحه كده بلبس ده علي فين ومش مراعيه ان في خداميننسرين وهيا ترفع راءسها مجداد وتلوي فمها بطريقه مضحكه :ملكش دعوه راحه اخد حمام شمسمالك: وحياه اممممممممك راحه اي يا عين ماما تخدي حمام شمسنسرين وهيا ترفع حاجبها: ايوه وانت مالك انا حرهمالك وهو يخبط هلي ساقيها المكشوفتان: برجليكي دي اخرك تخدي حمام شمس في اوضه النومنسرين وهيا ترفع صابعها في وجهه:متلمسش رجلي وملكش دعوه بيا ولا ليك حكم عليا ليك حكم علي مراتك وبس انما انا لامالك بضحكه جانبيه وفهم ما ترمي اليه واقترب منها اكثر: لي انتي مش مراتي ولا انا بيتهيقليخلعت نسرين نظرتها ونظرت له نظره كلها كره: متنطقش كلمه مراتي دي تاني انا مش مراتك انا مجرد بيت شيله فيه ابنك وبس مش ده كلامكامسكها مالك من شعرهاوهمس في اذنها: لا مراتي غصب عن عين الي خلفوكي مراتي وطول ما اسمك جمب اسمي مشوفكيش لبسه اي لبس يبين جسمك يا نسرين احسن ما اقتلك فاهممممممهنسرين وهيا تلوي يده التي ممسكه بشعرها وتحرر نفسها من قبضته لتهمس امام شفتيه وتنظر له نظره خاويه من اي مشاعر اربكته: اياك تمد ايدك عليا تاني او تفكر تلمسني او تزعقلي فاهم اذا كنت سمحتلك مره تمد ايدك عليا فا ده كان عشان كنت مصدومه ساعتها مش اكتر انما لو فكرت تمد ايدك عليا تاني هكسرلك ايدك دي لا ومش بس كده قول علي ابنك يا رحمان يا رحيم فا متجربش جناني فاهم يا حبيبي هههههههههههههوتتركه وترحل لتذهب لغرفتها ظل مالك ينظر لها وهو يدلك يده ويراقب رحيلها :ماشي يا نسرين ماشي طلعتي الجانب الي كنت عاوز اشوفه فيكي من زمان هه قلتلك انا شاطر في ترويد الحصنه تمام يا فرستي تمامعند نسرين دخلت غرفتها وهيا تلهث كأنها كانت تجري في سباق والان وصلت لخط النهايه وتمسك بقلبها لتنهمر دموعها علي وجنتيها: ولسه وحيات كسرت قلبي دي لاوريك يا مالك مين هيا نسرين مش انا الي تنجرح كرمتها وتسكت ودلوقت عرفت اي نقطه ضعفكوا وضعت يدها علي بطنهابعد ************************************بعد ساعتين حضر معتز لمنزل مالك وهو متأنقمالك: اهلاااا معتز منور والله يا جدع في معادك بلظبطمعتز: طبعا هو انا اقدر اتاخرمالك: تشرب ايمعتز: ولا حاجه واللهمالك: عيب يا راجل سمر اتنين قهوه لو سمحتيسمر: اوامرك يا فندممالك: خير يا معتز اي الموضوع الدروري الي يستاحيل يتاجل وعوزني فيهمعتز وهو مرتبك: الصراحه احم يا عمي الصراحهمالك برفعه حاجب: عمك واحم ومش علي بعضك اي يبني قلقتني قول ولا تكنش مكسوفمعتز :الصراحه انا كنت جاي وطالب القرب منكمالك: في ميننسرين وقد دخلت عليهم فجأه بعد ان غيرت ملابسها: في اختك ياسمين طبعا لولولولوي الف مبروك والنبي ما هنلاقي احسن منك ليها اصلا كنت حاسه باين عليكم انا موافقه والفرح الخميس الجاي نقرا الفتحه يلهمالك: اي قطر ودخل فجأه متسيبي الراجل يتكلمنسرين برفعه حاجب: انا قلت موافقه وهو اظن ده الي كان هيقوله صح ولالامعتز: صح صح هو ده الي كنت عاوز اقولهنسرين: شوفتمالك: وافرضي انا مش موافق لي تردي مكانينسرين وهيا تنظر له وتضع يديها علي بطنها: قلبي قلي انك هتوافق ولا اي يا روحيفهم مالك ما ترمي اليه فهيا الان تهدده بلجانينمالك وهو يجز علي اسنانه: طبعا يا روحي موافق بس الفرح مش هيتعمل ليكو لوحدكنسرين ومعتز: ازايمالك: جدتي هتتجوز معاكم استاذ هاني طلبها مني هو كمان والفرح هيتعمل هنامعتز: بس الفرح عليامالك: مفيش مشكله تقدر تتكلف انت بنص تكاليف الفرح والنص التاني عليا وكتب الكتاب في الفرح انشاء اللهنسرين ورقعت زغروطه: لولولولوي الف مبروك والله البت ياسمين دي طيبه وهبله وتستاهل كل خير خلي بالك منها احسن هتلاقيني في وشك هبقا حماتك نمبر تومعتز وهو يسلم علي مالك: موافق طبعا شكرا ليك بجد استأذن انانسرين: استنا يا حج هتصل علي البت فديو كول عشان تقرو الفاتحه الله مش لازم قرايت فاتحه وبكره ننزل ونجبلها الشبكه وبعده نروح ونجبلها الفستان ونتفق مع الميكب ارتيستتواتصلت بلفعل علي ياسمين فديو كولنسرين: لووووولوي مبروك يا ياسمين يله معتز جه اتقدملك وكلنا وافقنا انتي اي راءيكياسمين: الي يشوفه ابيه مالكنسرين: ابيه موافق يله يابنت المحظوظه هتبقي اول واحده في التاريخ يتقرا فتحتها فديو كولوابتدو بلفعل قراءت الفاتحه وانتها الامر ورحل معتزوجأت ترحل نسرين من امام مالكمالك: راحه فيننسرين ببرود:ملكش دعوهامسكها مالك من معصمها ونظر في عينيها: انتي عندك انفصام في الشخصيه صح من شويه كنتي بتظغرطي وناقص تتحزمي ترقصي ودلوقت بتعامليني ببرودنسرين برفعه حاجب: طبيعي اني افرح لاختك تعرف لي لانها وحيده تعتبر ملهاش اخوات زي كده انتو اخواتها علي ورق بس لو مكنتش عملت كده كانت هتحس انها وحيده انما معاملتي ليك دي حاجه خاصه بيا انامالك بغضب: نسرررين اتظبطي احسنلك فاهمه بلاش معاملتك دينسرين: هه متقدرش تعملي حاجه تعرف لي عشان الي في بطني وكمان اوعا تكون مفكر انك لما تزعقلي او تضربني حتا اني كده هغير معاملتي ليك هه انسا يا مالك انسا وفعلا انا هغير معاملتي ليك عنيا الاتنينوحررت معصمها من يده وتركته ورحلت الي غرفتهااتت اليه غزل بعد رحيل نسرينغزل: مالك متعصب لي كدهمالك: مفيش يا غزلغزل وهيا تضع يديها علي وجهه: احكيلي يا قلبينزع مالك يدها من علي وجهه واخذها بعدها لغرفت نومهمبينما نسرين تجلس في غرفتها تفكر في الذي عليها فعله مع هذا الوحش. وجدتها هو بيتغاظ لما اعامله ببرود يبقا البرود هو الحل************************************تاني يوم في الصباح نزلت نسرين وجدت مالك وغزل يجلسون علي الطاوله يتناولون فطورهمغزل عندما وجدت نسرين اتيه اليهم اصدرت ضحكه خليعهغزل: ههههههههههه لا بس امبارح كنت فظيع يا بيبي يالهوي كانت ليله ولا الف ليلهجلست نسرين ولم تعيرهم اي اهتماممالك وهو يضع يده علي خد غزل ويغمز لها بوقاحه: عجبتك يا قلبيغزل: اوف دنتا كنت اسد ههههههحضرت نسرين طبقا لها لكن عندما سمعت غزل تقول هذه الكلمات احضرت فنجان الشاي والقته علي وجههاغزل :اه سخن انتي مجنونه اه وشيمالك: انتي ازاي تعملي كده انتي اتجننتياخذت نسرين طبقها وصعدت الي غرفتها دون ان تتفوه بأي حرف.مالك: مجنونه معلش يا غزل روحي اغسلي رشك وانا هربيهالكغزل بدموع: وش غزل اوجع يا لوكهمالك: معلش يا قلبي انا رايح اكسر الاوضه عليها عشان خاطر عيونك الحلوه ديصعد مالك السلالم لغرفت نسرين ودخل وجدها تجلس علي سريرها تاكل من صحنها وتقراء في بعض الكتبمالك: انتي ازاي تعملي كده انتي اتجننتيلا ردمالك: مش بكلمك ردي عليالا رد تجاهلته نسرين وظلت تاكل وتذاكر كأنه غير موجود اتجه مالك اليها وامسكها من يديهامالك بغضب: لما اكلمك تردي عليا فاهمهلا ردمالك: نسرررررين متستفزنيشضحكت نسرين ضحكه جانبيه مستفزه ونظرت له نظره باردهالقها مالك علي السرير مجدادامالك: عنك ما رديتي يا نسرين بس من انهارده مفيش خروج من الاوضه دي لحد ما تتربي وانا اقمر انك تخرجي وينا ينتي انا هعرفك ازاي مترديش علياوخرج من الغرفه واغلق الباب خلفه بلمفتاحبعد تاكد نسرين انه خرج وهو مغتاظ،منها وابتعد ظلت تقفز علي السرير وتغني وترقصنسرين: ههههههههه ابويا طلق سماح وخطفني ابويا طلق سماح وخطفني طلق سماح وخطفني طلق سماح وخطفني ههههههههه اما وريتك ولسه ولسه.يتبع…لقراءة الفصل التالي : اضغط هنالقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية شيطان العشق)