رواية شيطانتي الجريئة الفصل الاول1 بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة مصر بوست)

 رواية شيطانتي الجريئة الفصل الاول1 بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة مصر بوست)  رواية شيطانتي الجريئة الفصل الاول1 بقلم اسراء عصر (حصريه وجديده في مدونة مصر بوست)في فيلا عريقه جدا انها يا سادة فيلا والد بطلتنا طبعافي جناح ملوكي راقي جدااا تصحي بطلتنا عليصوت المنبه تثأوب تعمل فرضها اليومين ثم تذهبالي غرفة الملابس في الجناح ترتدي ملابس رياضيةبالون الاسود وكوتشي ابيض وتعقد شعرها الاسودالطويل ديل حصان وتوصل الهاند فري في التليفونتخرج من القصر تقوم بريضتها اليوميه تنتهي منالريضه تعود الي القصر تقابل الدادا نيروز صباحالخير يا دادا صباح النور يا نيروز هانم ماما خدةالدواء ايوه يا هانم روحي غيري لغاية ما السفرهتجهز اومئت بصمت وانصرفت دخلة الجناح اخدةفوطه ودخلت الحمام اخدة شور وطلعت وهي لافهالفوطه حوالين جسم*هادخلت غرفة الملابسواختارت فستان اسود يصل لغاية الركبه عاري الظهروحذاء بكعب اسود وحررت خصلات شعرها الاسودالكيرلي وحطت ميكب خفيف يبرز ملامحها الجريئهوحددة عيونها بالكحل العربي مما اعطاها مظهر رائعوملمع شفاه بالون الاحمر الغامق وارتدة ساعة ذاتماركه عالميه وعقد من الماس بصنع الملكه صنعخصيصا لها  وحلق من نفس العقد مما جعلها ايقونهمن الجمال وحقيبه بالون الاحمر القت نظرة رضاوغادرة الجناح نزلت الي الدور الاول وذهبت اليغرفة السفره رأس والدتها ليلي هانم علي السفرهقبلت جبهة والدتهاوقالت صباح الخير يا ماماابتسمت والدتها بحب وقالت صباح الورد يا حبيبتيقعدة على رأس السفره واتت الخادمه وسكبت لهاكوب من القهوه وانصرفت تناولت الفطور وذهبتالي شركة فهمي لاستيراد والتصدير……في مكان اخر في حاره شعبيه الاهالي تساعد بعضهافي جو من المحبه في بيت مكون من دورين نذهبالي الدور الثاني في شقة بطلنا يفيق علي يد ناعمهعرف صاحبتها انها زوجته بوسي تميل عاليه وتبوسهفي شفاي*ف يفتح عينه العسليه ويقول وثار النومباينه  عاليه صباح الخير هي الساعه كام  تبتسمالساعه ٨ يا روحي يالا قوم خد شور لغاية ما السفرهتجهز عشان تروح الغل تعدل ادهم من نومه وقالتمام اخد فوطه ودخل اخد شور خرج من الحماموارتدي بدله سوداء كلاسيكيه وحذاء من نفس اللونوساعه رجالي ورش من عطره  الرجولي  وهندملحيته وشعره الاسود الناعم وارتدي نظاره سوداءوالقي نظره خاطفه ونزل الي شقة مامته دخل منبابا الشقه انحني وقبل جبين مامته صباح الخير ياست الكل ابتسمت اميره صباح الخير يا حبيبيقعد علي السفره وبدئو في تناول الفطور تكلم ادمذو الخمس سنوات بابا انا عايز شوكولاته ابتسمادهم بحب وطلع فلوس وقبل جبهته انت تأمر ياحبيب بابا ادم انا بحبك اوي اوي وانا بحبك  اويخلصت فطور وانصرف الي عمله قابل في طريقهصديقه و جوز اخته قال هيثم صباح الخير يا جوصباح النور يا هيثم عامل ايه و اخبار همسه ايهكله تمام يا جو ايه طالع متأخر انهارده ولا متأخرولا حاجه يالا ادوبي الحق اوصل الشغل لان محمودبيه من الصبح بيتصل سلام اخد تاكسي وذهب اليشركة الشافعي للحراسه دخل الشركه بغرور لا يليقالا به ذهب الي مكتب المدير استأذن ودخلصباح الخير يا فندم قال محمود صباح النور(محمود الشافعي عمره ٤٥سنه متزوج ولديه بنتوولد كان ظابط في رتبة رائد في المخابرات المصرية واطر يترك عمله بسبب حادث اثر علي شغلهواسس شركة حراسه خاصة بيه)ايه يا ادهم كل دا تاخير تنحنح ادهم احمد معلشيا فندم راحت عليا نومه تمام يا ادهم مش راحنبعد تاني تمام يا فندم قال محمود انت تم تعينكحارس شخصي للملكه وسيدة الاعمال نيروز احمدفهمي ردد اسمها في نفسه نيروز تمام يا فندمطبعا انت عارف يا ادهم ان دي مش اي حد مع انهاصغيره في السن بس بقي ليها اسمها في سوق رجالالاعمال والازياء في نفس الوقت اومئ ادهم تمام يافندم ان شاء الله راح كون عند حسن ظنك ابتسممحمود وقال وانا واثق فيك عشان كدا انا رشحتكانت للمهمه دي ثم اخرج ملف من جرد المكتب وقالدا فيه المعلومات ومواعيد شغلها شوفها راحتساعدك اخد ادهم الملف وستاذن وانصرف الي المجهول……تكملة الرواية من هناااااااا لمتابعة باقي الروايه زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااابدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل متابعه لصفحتنا على فيس بوك هناااااااااااالرواية كامله من هناااااااااامجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااامجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هنااااااا